Den 21 november klockan 10 slår vi upp dörrarna. Du kommer som vanligt att finna:
eldkorgar, tunnbröd, julkärvar, äggostformar, hantverk, smide, keramik, Ekelunds handdukar, Åsas ulltomtar, Læsøsalt, Nyblom & Kolléns textilier och mycket mer!
Vi bjuder på glögg och pepparkaka.
Hoppas vi ses!

Kul att du äntligen finns på nätet! Helen på Vävra Keramik
SvaraRaderaVisst är det kul! Nu skall jag bara lära mig att få den aktuell!
SvaraRaderaPs Tack för en trevlig lördag!
Mvh Christina